СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ - ДАНЫШПАН!
БІЗ СОНЫ ДӘЛЕЛДЕП БЕРЕМІЗ
ҚОҢЫРАУҒА ТАПСЫРЫС

Балалар даму орталығы «Smartum»

ӨЗ БАЛАҢЫЗҒА КӨМЕКТЕС
оңай үйрену, шетел тілдерін, ӨЗІНЕ СЕНІМДІ БОЛУ
ӘРІ ӨЗ ҚАЛАУЫН ТАБУ
Менталдық арифметика - 4-тен 16 жасқа дейінгі балаларға арналған ақыл-ой қабілеттерін дамыту және шығармашылық әлеуетін дамыту бағдарламасы
НӘТИЖЕСІ АЛҒАШҚЫ САБАҚТАН СОҢ БАЙҚАЛАДЫ
БАЛАНЫ БІРІНШІ АЙҒА ОҚУҒА ЖАЗЫП ҚОЮ
МЕНТАЛДЫҚ АРИФМЕТИКА
ДЕГЕН НЕ?

Менталдық арифметика – шоттармен (соробан) арифметикалық есептеулердің көмегімен ақыл-ой қабілеттері мен шығармашылық әлеуетін дамыту бағдарламасы:

  • әдістемесі 2000 жыл бұрын пайда болды
  • мидың екі жақ жартысын да үйлесімді дамытады
  • 4-тен 16 жасқа дейінгі балаларға арналады
  • әдістеме әлемнің 52 елінде қолданылуда (АҚШ, Жапония, Қытай, Канада, Ұлыбритания және басқалары)

Балаларға арналған үйірмелер, сабақтар

Қазіргі заманда ата-аналар орта мектепте оқығанда балаларға берілетін оқыту 21 ғасырда соншалықты жеткілікті еместігіне елеулі түрде ойлануда. Балаларға арналған сабақтар тек қана жалпы білім беретін бағдарламаларды ғана қамтымауға тиіс. Балаларға арналған көпшілік үйірмелер сонау кеңес заманынан бері жетілдірілген емес. Сондықтан да белгілі бір балаға белгілі бір жасында қандай сабақтар оңтайлы болатындай өздерінің қамқорлық етуі өте маңызды. Әрине, балаларды қазіргі заманғы әдістемелермен оқытатын да мектептер бар. Класстары балаға толы емес, үйірмелері болса заманауи әрі қызықты болады. Десек те әдеттегі оқу орындары оқытып жүрген ата-аналарға не істеу керек болады? Біз өзіміздің Smartum орталығымызға сіздің назарыңызды аудартамыз. Балаларды оқыту зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталып отыр. Балаларға арнаған біздің сабақтарымыз ойын түрінде жүреді және баланы жалықтырмайды. Сондықтан да, балаларыңызға қандай үйірме таңдауда жүрсеңіз, онда біздің тренингтерімізге назар аударыңыз. Сіз өз балаңызды қалайша тиімдірек әрі қолжетімді түрде дамытуға болатыны жайлы ашқан жаңалыққа жағымды түрде таң қаласыз.

Мектепке дейін білім беру

Өкінішке орай, біздің елдегі барлық ата-аналар мектеп жасына дейінгі кезеңі қалай күрделі екендігін барлық ата-ана түсіне бермейді және де өз баласының мектеп жасына дейінгі білім алуына назар аударады. Ал тап мектеп жасына дейінгі білімі одан әрі оқытудың сапасына ықпал етеді. Өйткені мектепке даярлық балаға жаңа білімдерді жақсырақ дамытуға көмектеседі. Оның үстіне, өз баласымен қалайша айналысу керектігіне әрбір мектеп жасына дейінгі мекемелер ата-аналардың назарын аудара бермейді. Әрине, мектеп жасына дейінгі мекемелер осы тектес жұмысты жүргізбеуге тиіс. Алайда педагогиканың негіздері осындай әрекеттерді қамтиды. Алайда әрбір қадамда біз сол мектеп жасына дейінгі мекемелер мен мектеп жасына дейінгі даярлық жалпы күрделі кезеңді бастап кешіп жатқандығын естіп жүрміз. Және осының барлығы мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту жай ғана жұмыс емес, өмірінің бөлігі ретінде қарайтын жоғары білікті кадрлардың болмауымен тікелей байланысты.

Мектеп жасына дейінгі балалар, қоршаған ортадан бар керектіні губкаша сіңіре алады. Сондықтан олардың мектепке даярлығы сәтті болу үшін оларға бар мүмкіндікті жасау өте маңызды болады. Өйткені мектепке даярлау ісі тек қана білім емес, сонымен қатар коммуникативтік функциялар. Мектеп жасына дейінгілерді дамыту осыны міндетті түрде қамтуға тиіс болады. Мектеп жасына дейінгілерді дамыту секілді тиісті физикалық даярлыққа да бағытталуға тиіс болады. Мектеп жасына дейінгі балалар оқыту процессінде күтетін жүктемелерге даяр болуға тиісті. Ал мектеп жасына дейінгі жасы оларды қабылдамаған болатын. Сонымен қатар, мектеп жасына дейінгі жаста күндізгі ұйқы да қарастырылады. Сондықтан да мектеп жасына дейінгі балалар режимдегі жаңашыл өзгерістерге ауыр бейімделеді.

Кішкентай оқушыларды ертерек дамыту

Наш центр предполагает развитие младших школьников на основе ментальной арифметики и работе со счетами абакус. Именно счеты абакус помогают задействовать с помощью мелкой моторики оба полушария мозга. Соробан (абакус) - это японская методика, с помощью которой осуществляется развитие школьника. Она позволяет осуществлять развитие памяти и интеллекта. Наша школа раннего развития уже несколько лет активно практикует развитие младших школьников и их способностей. Стоит заметить, что во многих развитых странах раннее развитие ребенка играет важную социальную роль. Ведь именно раннее развитие ребенка помогает раскрыть многие умственные возможности и таланты. К сожалению, у нас раннее развитие ребенка еще не так популярно. Школа раннего развития Smartum всегда готова предоставить вам информацию, на что должно быть направленно развитие младших школьников. Это не только развитие памяти и интеллекта. Это и физические и коммуникативные навыки, которые так же должны быть включены в развитие школьника. Дети, которых обучает наша школа раннего развития, очень любознательны. Хорошее развитие памяти помогает им лучше усваивать знания. Мы знаем, насколько важным является развитие школьника.

Балаларды дамыту орталығы

Прежде чем выбирать центр развития детей, обратите внимание на программу, которая является основой обучения. Именно программа, которую использует детский центр показывает его направленность. Каждый детский развивающий центр старается выбрать свой уникальный путь к достижению поставленных целей. Центры для детей в больших городах нашей страны встречаются на каждом шагу. Но редко какие центры для детей открыты для вопросов и предложений. Многие центры для детей даже не предоставляют в полной степени информацию о себе. Это большой минус, поскольку центр развития детей очень важный вопрос для любого родителя. И о того, какой детский развивающий центр был выбран, зависит весь результат. Наш детский центр Smartum всегда готов к диалогу с родителями. Мы, как детский развивающий центр, который работает не только в Украине, знаем, как нужно работать на достойном уровне. Центр развития детей должен полностью соблюдать все принятые правила, предоставлять соответствующие сертификаты и контролировать выполнение поставленных требований, как родителями, так и образовательной системой. Профессиональный подход делает детский центр Smartum достойным образовательным учреждением.

ОСЫ ӘДІСТЕМЕ ТУРАЛЫ НЕ
АЙТЫЛЫП ЖҮР?
ПЕДАГОГТЫҢ КОНСУЛЬТАЦИЯСЫН АЛУ
НЕЛІКТЕН
АДАМДАРДЫҢ
ТЕК 5% СӘТТІ БОЛАДЫ?

Адамның сәттілігі миының сол жақ және оң жақ жартысының үйлесімді дамуына байланысты болады. Адамдардың 95% миының сол жақ жартысы мықты дамыған, себебі қазіргі заманғы оқыту жүйесі тап соны дамытуға бағытталған болып отыр. Және де 5% ғана – миының екі жартысы да біркелкі істеп тұрады. Менталдық арифметика мидың екі жартысын да іске қосуға әрі балаңыздың зияткерлік және шығармашылық әлеуетін барынша кеңейте түсуге көмектеседі.

МИДЫҢ СОЛ ЖАҚ
ЖАРТЫСЫ
  • Дамыған логика мен жоғарғы IQ
  • Шоғырлану және концентрация
  • Тез реакция
  • Мықты жады мен байқампаздық
    машықтары
МИДЫҢ ОҢ ЖАҚ
ЖАРТЫСЫ
  • Жоғары шығармашылық әлеуеті
  • Дамыған интуиция
  • Бай түйсік
  • Өз күшіне сенімділік
  • Өздігімен шешу
НӘТИЖЕСІНДЕ:
БАЛА МИЫНЫҢ ЕКІ ЖАРТЫСЫМЕН ДЕ ОЙЛАП
ЖҰМЫС ЖАСАУ ҚАБІЛЕТІНЕ ИЕ БОЛАДЫ, МЫСАЛЫ:

Керемет мүмкіндіктер ми! Дима деп санайды екітаңбалы үлгілері, дейді өлеңі.

ЖАЗБА БАЛАНЫҢ
ҚАНДАЙ ҚИЫНДЫҚТАРҒА
ТАП СІЗДІҢ БАЛАЛАР?
Мектептегі төмен үлгерімі,
оқудағы немесе жазудағы күрделілік
Шет тілдерін және өлеңдерді
оқығанда нашар жады
Өзіне сенімсіздік,
тұйықтық
Талпыныстыңжәне жаңаны тануға
энтузиазмның болмауы
Нашар логикалық және
шығармашылық ойлау қабілеті
Детальдарға
зейінсіздік
МЕНТАЛДЫҚ АРИФМЕТИКАМЕН
АЙНАЛЫСУДЫҢ 9 СЕБЕБІ
SMARTUM-ДА МЕНТАЛДЫҚ АРИФМЕТИКАҒА
ОҚЫТУ - БҰЛ:
Өз балаңның болашағына
салған үздік инвестиция
3 айдан асқанда
оқудағы ілгерілеу
Әр баланың дамуы
ескерілген бағдарлама
10 адамға дейінгі топта оқу
Үш түрлі жас санаты:
балдырған (4-6 лет), балалар (7-11 лет)
және үлкендер (12-16 лет)
Кластағы сабақтар
2 сабақтан аптасына 1 рет өткізіледі
Барлық оқыту материалдары ұсынылады
Үйде жаттығуларға арналған
бірегей онлайн-бағдарламаға
рұқсат алу
Сертификатталған педагогтар
мен психологтар
ОҚЫТУ ҰЗАҚТЫҒЫ: 2-3 ЖЫЛ
НӘТИЖЕСІ БІРІНШІ АЙДЫҢ ӨЗІНДЕ
БАЙҚАЛАДЫ!
БАЙҚАУ САБАҒЫ ТЕГІН
АТА-НАЛАРАДЫҢ ПІКІРЛЕРІ
ОҚУ ЖЫЛЫН "ҮЗДІК" БІТІРГЕНДЕР
Каролина мен Даянаның анасы
МЕНІҢ ҰЛЫМ ТАҚПАҚТАРДЫ ОП-ОҢАЙ ЖАТТАП АЛАТЫН БОЛДЫ
Вадимнің анасы (4 жаста)
НАСТЯ МІНЕ 4-ШІ АЙ БОЙЫ САБАҚТАРҒА ЕРЕКШЕ ТАЛПЫНЫСПЕН КЕЛІП ҚАТЫСУДА.
Осы уақыт ішінде, біз ондағы елеулі жетістіктерді байқай бастадық: ол барынша зейінді әрі жинақы бола бастады, мол ақпаратты оңай есте сақтап, меңгереді, тақпақтар мен мәтіндерді оңай оқып береді, математика сабақтарында ауызша есептеуді қолданады»
Настяның анасы (8 жас)
ҚЫРКҮЙЕК АЙЫНАН БАСТАП МЕНТАЛДЫҚ АРИФМЕТИКАМЕН АЙНАЛЫСУДАМЫЗ.
Тез санаудан басқа, жадында сақтауы еселеп өзгерді. Тақпақтар бұрындағы "жатталмайтын". Қазір болса бір күнде орындай аламыз. Әр сенбідегі сабақтарымызды тағатсыздықпен күтіп жүреміз. Балама өте ұнайды.»
Кириллдың анасы (6 жас)
ЖУЫРДА ҰЛЫМ МЕКТЕБІНЕН «ҮЗДІК МАТЕМАТИК» ГРАМОТАСЫН АЛЫП КЕЛДІ
Жуырда ұлым мектебінен пән апталығының нәтижелері бойынша «үздік математик» грамотасын алып келді. Мұны көбінесе менталдық арифметиканың және тікелей оқытушысы - Александра Афанасьевнаның еңбегі деп білеміз. Бұрын балам 10 саусағымен ғана есептеп мысалдарды шешетін. Енді жадында екі мәнді сандарды оңай есептеп бере алады.»
Всеволодтың анасы (8 жас)
МЕНТАЛДЫҚ АРИФМЕТИКА ОРТАЛЫҒЫНА ЖАРТЫ ЖЫЛДАЙ БАРЫП ЖҮРМІЗ
Біз жарты жылдай барып қатысып жүрген менталдық арифметика орталығы бізге қатты ұнайды! Менің ұлым бар болғаны 3,8 жастан бастап менталдық арифметикамен айналыса бастады. Осы 6 айдың ішінде ол миды дамыту тұрғысында біршама өзгеріп салды. Ол тақпақтарды оңай айтып береді немесе бақшадағы утренник іс-шараларында келіспей жатса да сөздерін тез үйреніп жатқа айтып береді! Төрт жасында ол міне жапонның соробан шоттарымен есептей алады, оларды түйсігінде елестете отырып, қосу мен алу әрекеттерін орындап бере алады»
Вадиктің мамасы (4 жаста)
ӨЗ БАЛАМДЫ ОҚЫТҚЫМ КЕЛЕДІ
ЖИІ СҰРАҚТАР
1. Менталдық арифметика басқа да мектеп жасына дейінгі әдеттегі бағдарламалардан несімен ерекшеленеді?

Әдістеменің бірегейлігі — мидың екі жартысы да үйлесімді дамытылуында. Әдеттегі бағдарламаларда оң жақ ми жартысын 95% артқа тастайтын сол жақ жартысының дамытылуына негізгі басымдылық беріліп отырады. Миының екі жақ жартысын дамыта келе, бала өзін сенімді сезінеді, шоғырланған әрі детальдарға зейінді болып, шет тілдерді оңай қағып алады және алдағы оқуы мен жұмыстарында да өзін сәтті түрде көрсете біледі.

2. Қай жастан бастап айналысуға болады?

Оқытуды 4 жастан бастауға болады. Балан 10 дейін санай білсе болғаны, және бастапқы сынама сабаққа келгені абзал.

3. Мектептегі нәтижелері жақсара ма?

Менталдық арифметиканың негізгі мақсаты – шотты үйрету жүйесі емес, сол арқылы сіздің балаңызды миының үйлесімді дамуына қол жеткізу. 2-3 айдан соң сіз математика, шет тілдері және басқа да пәндер бойынша жетістіктерін байқай бастайсыз.

4. Сабақтарда нені үйретеді?

Сабақтар өте қызықты өткізілуі үшін балалар тек қана есептеулерді үйреніп қана қоймайды. Олар дамытушы ойындарда қатысады. Жадын, зейінін, түйсігін дамытуға, тіпті көздері мен мүсінін дамытатын жаттығуларды орындайды.

5. Қанша оқу керек болады?

Бағдарлама сіздің балаңыздың дамуын есепке ала отырып әзірленеді. Әр бала бағдарламаны өзінің меңгеру жылдамдығымен игереді, десек те орташа алғанда толық курсты балалар 2-2,5 жылда толық меңгеріп шыға алады. Сабақтар класста 2 сабақтан – аптасына 1 рет өткізіліп отырады. Апта ішінде үй жұмысын орындауға 15 минут бөлген қажет болады.

6. Топта қанша адамнан оқытылады?

Әрқайсысына көңіл бөлу үшін уақыт керек және де сабақты пысықтау керек, нұсқаушы топтарда 10 адаммен жұмыс жасайды.

7. Үйде өздігіңмен жаттығуға бола ма?

Әрине. Әр адам жұмыс дәптерлері мен оқулықтарын алады, сонымен қатар жаттыға отырып, оқыған материалын бекіте алатындай сайттағы бағдарламаға қолжетімдік ала алады.

8. Бұл әдістеме ересектерге жарай ма?

Иә, Сіз өз балаларыңызбен үйде шұғылдана аласыз. Азия мен Америкада бұл әдістемені Альцгеймер дертінің, кәрілік ұмытшақтығының алдын алу үшін қолданады. Менталдық арифметика – сіздің миыңызға арналған гимнастика. Сіз әрине бақытты болып, ұзақ жасағыңыз келеді емес пе?

СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ - ДАНЫШПАН
ЖӘНЕ БІЗ СОНЫ ДӘЛЕЛДЕП БЕРЕМІЗ!

Өз баласын дамып келе жатқан, ақылды да тапқыр болғандығына қаламайтын ата-аналарды табу мүмкін емес болады. Әрқайсысы сол үшін өзінің сүйікті баға жетпес жауһарын жанжақты дамуын қамтамасыз етуге талпынып, өзіндегі мүмкіншіліктерді барынша қолданады. Біз дамытушы ойындар мен жаттығулардың әртүрлі жинақтарын сатып аламыз, біз баламен бос уақытта оқытып үйретуге талпынамыз, десек те осының барлығы жеткілікті бола ма? Әрбір әке, әрбір ана қазіргі кезде сабақтарды қалай жасауды, қолданыстағы әдістемелердің көптеген саны, олар мыңдаған, солардың қайсысы тиімді болатынын дөп басып біле бермейді? Барлық ата-аналар баланың оқытылу процессін дұрыс күйінде түзіп, және де оның жанжақты дамуын қамтамасыз етіп, соның өзінде оны жай ғана қызықты етіп қана қоймай, оны тартымды әрі жалықтырмастай, сөйте тұра алға қойған нәтижеге қол жеткізуін қаламай ма? Барлығынан бұрын – жоқ, алайда біздің балаларды дамытуға арналған «SMARTUM» орталығымыз кез-келген уақытта осынау жауапты рольді өзіне қабылдай алуға даяр. Біз сіздерді де сіздердің бүлдіршін данышпандарыңызды да, өйткені біз сенімдіміз – әрбір бала данышпан бола алады, біздің дамытушы сабақтарымызға келіп отыруы, «Менталдық арифметика» бірегей әдістемесі құрылуына негіз бола алатындай сенеміз. Біз сіздің балаларыңызды данышпан етуге талпынбаймыз, себебі олар өз болмысында данышпан боп туған, біз сол данышпандықтарын дамытуға көмекші боламыз!

«SMARTUM» балаларды дамыту орталығы: біздің ерекшеліктеріміз

Әр қалада өз спецификасы мен бағыттарына қарай әртүрлі баланы дамыту орталықтарының зор саны жұмыс істеп келеді. Солардың барлығы жастарды оқытудың заманауи, тиімді бұрыннан келе жатқан әрі сыннан өткен әдістемелерді пайдаланады, алайда біздің балаларды дамытуға арналған орталығымызда «менталдық арифметика» шын мәнінде бірегей болып табылады. Оның негізінде ауызша есептеуге баланы оқыту, алайда ойда элементарлық арифметикалық тапсырмаларды шығаруға емес, керісінше күрделі есептеулерді ауызша орындауға апаратын әдістерге машықтайды, ол жадының жаттығуына, зейіннің шоғырлануына және логикалық ойлаудың дамуына септігін тигізеді. Сонымен бірге, «Менталдық арифметика» курсын өту баланың фотографиялық жады мен түйсігін дамыта отырып, жалпы алғанда ақыл-ой қабілеттерін жақсартады, сондай-ақ алға қойылған тапсырмаларды стандартсыз қарауға үйретеді. «Менталдық арифметика» әдістемесін оқытудан өткен және де қазірге дейін оқып жүрген барлық балаларда сенімділік арта түседі, өздерінің қабілеттіктері мен мүмкіншіліктері арта береді, ал ол дегенің оларға аз уақыт пен күш жұмсай отырып, кез келген бастамаларда зор жетістіктерге жетуге мүмкіндік береді.

SMARTUM балаларды қосымша оқыту орталығының артықшылықтары

· Сіздің балаңыздың болашақ өмірі үнемі жаңа ұжымға кірігу қажеттігімен байланысты болады. Алдымен бақша, сосын – мектеп, институт, жұмыс орны және тағы басқалары. Әрбір ретте оған жаңа адамдармен қарым-қатынастар орнатуды біліп, бейімделуге тура келеді. Біздің мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту орталығымызда оқып білім алу осыған ертерек жастан бастап үйренуге мүмкіншілік береді, өйткені сіздер бізге 4 жастан бастап келе аласыздар.
· Біз сіздің балаңызға дос болуға талпынамыз. Ал біздің орталық – оның өзі шамалас құрбыларымен уақытты қызықты етіп өткізетін, тартымды да керемет ойындарды ойнататын, сондай-ақ көп жаңа нәрселерді үйреніп, көп нәрсені үйренетін орын болады. Атмосфера тікелей түрде баланы оқытудың және дамытудың нәтижелілігіне ықпал етеді. Тап сондықтан ыңғайлы, жайлы, қызықты достастық жағдай құрылуына біз баса назар аударамыз.
· Біздің мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту орталығымызға келгенде, сіздің әкелген кішкендей жан иесі өзіне не ұнайтындығын, оның нені жасай алатындығына өзі нақты дәл таба алады, ал сіз оның бойындағы ынтаны аңғарып, соны дамыту жолында мақсатты түрде айналыса аласыз.
· Әрбір бала – өзінің жеке ерекшелік қасиеттері бар тұлға. Соны ұғына отырып, біз әр баланы дамытудағы процесске арнайы араласамыз, осы себептермен барлық сабақтар шағын топтарда өткізіледі, ол оқытушыларға кішкентай данышпандарымыз қаншалықты кіші болса да, соның әрқасысына қажетті назар аударуға мүмкіндік береді.
· Біздің балаларды дамытушы орталығымыздың педагогикалық құрамы – бұл балалармен жұмыс жасауға оларды дамытуға ғана мол тәжірибелері болатын ғана емес, сонымен қатар өздерінің мақсаттарымен щұғылданатын әрі балаларда жақсы көретін, және де өздерінің бар жан-тәнімен беріліп оқытатын кәсіпқой мамандар.
· Кішкентай данышпандарды дамыта түсу үшін біз нәтижелілігін дәлелдеп берген, тексерістен өткізілген әрі айрықша тиімді болатын әдістеменің қолданамыз.
Біз әрбір кішкентай жан иесінің бойынша зор әлеует жатыр дегенге сенімдіміз, әрі біздің мектеп жасына дейінгі балаларды оқытатын “СМАРТУМ” орталығымызда сол әлеуетті ол толық көлемде ашып көрсете алады. Біздің балаларды ертеректен дамыту орталығымыз жаңа достарға да, кішкентай данышпандарға да, тіпті олар сондай екендіктерін сезінбесе де, үнемі ашық болады!
Біздің «SMARTUM» орталығымызда баланың дамытылуы – сіздің қымбатты балдырғаныңыздың болашақтағы табыстылығының кепілі болмақ!

ТАҒЫ СҰРАҚТАР БАР МА? ОЛАРДЫ
БІЗДІҢ МАМАНДАРҒА ҚОЙЫҢЫЗ
МАМАНҒА СҰРАҚ ҚОЮ