ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Smartum зияткерлікті дамыту орталықтарының торабы балаларға өздерінің ақыл-ой әлеуетін айқара ашып көрсетуге көмек беретін оқыту курстарын білдіреді. Біздің торап Беларусь пен Қазақстанның аумағында шоғырланған әрі дамытылуда. Алайда біз жаңа көкжиектерді игеруге талпынамыз. Біздің әдістемеміз ақпараттарды инновациялық технологияларға негізделеді. Яғни адамның бойындағы жеделдік пен ойлаудың креативтілігін дамытуға көмектеседі.

Занятия, обучение дошкольное развитие детей

Тәрбиелеу және балаларды мектепке дейін дамыту – бұл, адамның өмір бойына пайдаланатын іргелі машықтарын қалыптастыру болып табылады. Тап осы процесстерден тұлғаның ерекшеліктерінің іргесі қалана бастайды. Сондықтан да ата-аналар сындарлы әрі данышпан тұлғаны баптап өсіріп, оның жетілгенін қалайды, соны дұрыстап ойластырып, балалардың мектеп жасына дейінгі дамуын жандақты ойластырып барып, таңдау қажет болады. Сол жастық кезеңінде білімдер мен машықтардың негізгі тұғырының қалануы орын алады.

Мектеп жасына дейінгі жастарды тәрбиелеудің бірнеше бағыттарын бөліп айтуға болады. Біріншіден, бұл нақты балаларға, оларды мектеп процессіне дайындауға бағытталған сабақтар болады. Екіншіден, баланың қасиеттерін анықтап алып, соларды дамыта түсу.

Баланың психологиясын ұғыну әрі талдау жасау тұлғаны дамыту ісінде зор рольге ие болады. Сонымен қатар, балаларды зияткерлік тұрғыдан оқыту да анағұрлым тиімді бола түседі. Және бұл тек қана балалармен ғана емес, сонымен қатар ересектермен де атқарылатын жұмыстарға қатысты болады.

Балалардың шығармашылығын оқыту орталығы

Үйлесімді, өзіне сенімді әрі табысты тұлғаны дамыту үшін үнемі өзіңмен жұмыс жасауға тура келеді, оны тіпті сәбилік кезінен бастау керек. Сонымен біздің дамытушы орталығымыз айналысады. Әлбетте, жастайынан классикалық жастығы болмайтындай данышпанды тәрбиелеп жеткізу туралы әңгіме болып отырған жоқ. Шығармашылық орталығы өзінің алдына қойып отырған міндеті – балаға немесе ересекке өзінің табиғи әлеуетін толығымен ашу. Көптеген адамдар өздерінің талабы мен нағыз өнерін білмей, мән бермей өмір сүріп жатады. Өзін өзі дамыта түсу мүмкіншілігі әр адам баласына өте маңызды.

Алайда, өкінішке орай, қоғам негізінен тәрбиелеп оқытудың классикалық түрін ғана көздеп келеді. Бірақ та, балалар орталығына келгенде, сіз өз балаңыздың әлеуетін одан әрмен кеңейтуге мүмкіншілік аласыз. Балалармен жұмыс жасағанда, біздің шығармашылық орталығымыз мектепте шамалы көлемде ғана қолданылатын көрнекі-бейнелік оқыту әдістемелерін қолданып келеді. Біздің балалар орталығымыз баланы қызықтыра алады, және де онда оқуға әрі дамуға деген талпынысты оятады. Ересектерге дамыту орталығы кәсіби және тұлғалық дамуға қол жеткізу ісінде көмектесе алатын тұлғалық машықтарды дамытуға көмектесе алады.

Баланы зияткерлік жағынан дамыту

Мектеп жасына дейінгі кезеңде бала елгезек болады әрі бар жаңашыл нәрселерді қоршаған ортадан сіңіре алады. Алайда уақыт өте келе, баланың зияткерлік тұрғыдан дамуы ерекше маңызға ие болып, уақтылы талап ететін болады. Бұл, мектепке даярлық уақыты басталуға тиіс болатын уақытқа да қатысы бар болады. Ақпаратты ала білу және оны талдау қабілеті, сөйлеу машықтары, ойлану қабілеттігі – осы процесстердің барлығы зияткерлік дамуға жатқызылады. Мектепке дұрыстап дайындалу балаға тезірек бейімделуге көмектесетіндігін айта кеткен жөн, ол сабақтарда шаршамайтын болады және де материалды тезірек ұғып алатын болады. Оған сабаққа бару қызықтырақ болады, және де баланың зияткерлік тұрғыдан дамуы күн сайын жалықпастан әрі кішкентай оқушының миының шаршауына жол берілместен, жетілдіріле берері хақ. Біздің орталық әр нақты бір мінезге және қабылдау деңгейіне дербес әдістерді көздейтін мектептің алдында баланы дамытудың ең тиімді әдістерін қолданады.

Жадын ертеректен бастап дамыту

Өз баласының жадын ертеректен дамыта беру әр ата-ана үшін маңызды міндет болып табылады. Себебі осы қабілетінің арқасында балдырған көбірек ақпараттар алады және онысын оқыту процессінде жеңіл пайдалана алатын болады. Оның үстіне, балдырған өзін еске сақтаудың процессімен жалықтырмайтын болады. Жадының бірнеше түрі болса, соншалықты ақпараттарды есте сақтай алудың да бірнеше типі болады. Сондықтан да жадын ертеректен бастап дамыта түсу әрбір балаға арнаулы көзқарасты білдіреді.

Оның машықтары мен мүмкіндіктерін нақты анықтап алу маңызды.

Кішкентай оқушыларды дамытуды біз ашқан орталығымыз басымды бағытқа қоятындығын айта кеткен жөн. Жады, тұрлаулылығы, зейінділігі – барлық осы қасиеттері ертерек жастайынан бойына сіңе бастайды да, алдағы өмір бойына қолданылып жүретін болады. Кішкентай жастағы оқушылардың дұрыс дамытылуы – бұл, тұлғаның ақыл-ой және әлеуметтік мүмкіндіктерінің іргетасы, тұғыры деп сенімді түрде айтуға болады.

Мектеп жасына дейінгі орталық

Біздің мектеп жасына дейінгі орталығымыз балаларды тәрбиелеуге, олардың қабілеттерін дамытуға әрі әлеуметтік машықтарын қалыптастыруға бағытталған кішкентай студенттерді дамытудың бағдарламасын қамтиды. Бұл ретте балаларға арналған үйірмелер соншалықты қызықты, оларға барып қатысуға балалардың жастары маңызды емес болады. Олар әрбір тыңдаушыны баурап алады. Біздің мектеп жасына дейінгі орталығымыз балалармен айналысатын ойын әдістемелерімен қолдау табады. Оның үстіне, балаларды тәрбиелеу ісі де оларға талапты болмайтындай нысанда өткізіледі. Балаларға арналған үйірмелерді және алуан-түрлі оқыту курстарын ілгері басқан ата-аналар үшін не қызықты ете түседі. Біздің топтар балалардың жастарын ғана ескеріп қоймай, олардың жеке ерекшеліктерін де ескере отырып қалыптастырылған. Сондықтан да сіз балаңыздың өзіне жағымсыз болатындай атмосферада ыңғайсыз сезінеді-ау деп қорықпауыңызға әбден болады.

Оқушының сөйлеуін дамыту

Бүгінгі күні балаларда сөйлеудің қасиетін дамыту жақсырақ дамытуды талап етеді. Көптеген ата-аналар өз балаларына қалайша көркем әрі сауатты түрде өз ойларын жеткізуге көмектесу керектігін ойластырып жүр. Бұл процесске соншама ертерек кіріскен жөн болады. Тіпті шындығын айтсақ, бала туған сәтінен бастап оған белгілі бір машықтарды үйрете бастаған жөн болады. Ал енді балдырған мектептің табалдырығын аттаған болса, онда оның қабілеттеріне барынша назар аудару қажет болады. Және оқушыны дамыту тек қана мектептегі пәндермен ғана шектеліп қаламуы тиіс болады. Стандартты жалпы білім беретін жүйе қазіргі заманғы білім берудің бар мүмкіндіктерін қамтуға қабілетсіз болып отыр. Ал сөйлеу мәнерін дамыта түсу ежелден келе жатқан негіз қалаушы машықтардың бірі болып отырғандығын айта кеткен жөн. Келісіңізші, адам баласы өзінің ойындағысын сауатты түрде жеткізіп сөйлесіп тұрғанында, үнемі назарда тыс қалмайтыны рас қой. Біздің оқушыларды дамытудың орталығымыз бір көптеген жылдар бойына сәтті түрде іске асырып келе жатқан бірінші кезектегі міндеттердің бірі болады. Біз өзіміздің бағдарламаларымызға ең бір инновациялық әдістемелерді кіргізіп отырмыз, соның барлығы да сөзбен, сөз тіркестерімен, ұсыныспен және мәтінменжұмыс жасауға мүмкіндік береді.

Мектеп жасына дейінгі балалар

Әр елдегі мектеп жасына дейінгі білім беру ісі мен оның канондары әрқалай болатындығын айта кеткен жөн. Әрі, әдеттегіше, мемлекет қаншалықты дамыған болса, соншалықты мектеп жасына дейінгі балалар, оларды тәрбиелеу мен дамыту баса назарда ұсталатынына күмән жоқ. Мектептегі балалар, әу-бастан ақ мектеп жасына дейінгі кезеңде айналысқан балалар, стандартты түрде мектеп жасына дейінгі мекемеден келген балалардан өздерінің даму деңгейлеріне қарай бір саты болса да биік тұратындығын дауласпай-ақ дәлелдеуге болатындығымен келісеміз. Сонымен қоса, қосымша дайындықтан өткен, әрі өздерінің қабілеттерін дамыта түсетін балалар бірінші сыныпқа келгенде оңай бейімделеді. Ондай балалар мектепте қосымша жүктемелерден және режимнің ауысуынан соншалықты шаршай қоймайды. Дұрыс таңдалған мектеп жасына дейінгі білім беру оларды оқыту процессіне дайындап қойған.

Біздің басты ерекшелігіміз – бұл оқытуға деген шаблондық көзқарастың толығымен жоқтығы. Бұл біздің студенттерге ұсынылып отырған ақпаратты толығымен сіңіріп қабылдауға, әрі оны күнделікті өмірде пайдалануға мүмкіндік береді. Оқушыларға оқып, содан ләззат алуға тілекті жастайынан дағдыландыра түседі.

Зияткерлік дамыту курстары әртүрлі жастағы балалар үшін бейімделген. Классикалық мектептік білім берудің бағдарламасында көрнекі-бейнелік ойлау шамалы ғана кірістірілген. Біз, өз кезегімізде, соған басты назар аударамыз. Соның арқасында балалар жанжақты дамыған болады, зияткерлік жаттығуларды қиналмастан шешіп береді, жадын жақсартады, ақпаратты синтездеп алып, талдауға қабілетті болады. Оқыту түрі – ойын түрінде.